Jiwa Taiko Tak Sesuai Ditonton Oleh Saya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua. Pada malam tadi, saya melakukan aktiviti seperti biasa, lepas solat Isy’a, terus mengadap Laptop dan login facebook dan buka youtube.

:D

Niat buka youtube tu adalah untuk mencari filem Jiwa Taiko. Saya hanya tengok cerita di youtubeberbanding di pawagam kerana mengalami sedikit masalah kewangan sejak akhir-akhir ini  . Bila dah jumpa cerita tu, tunggu apa lagi, terus buka dan tengoklah sampailah tamat.

timthumb - Jiwa Taiko Tak Sesuai Ditonton Oleh Saya

Selepas tamat cerita itu, apa yang saya dapat huraikan ialah, cerita Jiwa Taiko ini tak sesuai untuk ditonton budak-budak bawah usia macam saya ini. Sebab? Korang boleh tengok sendiri, ada jugak unsur-unsur negatif seperti ____________. Maaf saya tak sanggup untuk memberitahu disini. Korang kena tengok sendiri.

Kalau korang nak tengok, saya sediakan dibawah. 18 tahun keatas sahaja.

Pesanan : Kepada peminat FILEM JIWA TAIKO, ini hanyalah pandangan saya!FILED UNDER: PERSONAL